Overnachting Nairobi terug van Antananarivo

Hallo allemaal,
De volgende zomer willen mijn vriend en ik graag naar Madagascar. Via Ramartour hebben wij inmiddels een mooie reis samengesteld en we zijn ons nu volop aan het oriënteren op de vluchten.
Wij hebben nu een mooie vlucht op het oog waarbij de terugreis via Nairobi gaat. Wij komen hier om 16.00 uur aan en onze vlucht naar Schiphol vertrekt om 8.15 uur de volgende dag.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze overstap? Is er op het vliegveld een mogelijkheid tot overnachting? En hoe gaat het met de bagage?

Ik hoor graag wat ervaringen van jullie, alvast bedankt!

Hallo,

Ik denk dat je voor overnachtingen in Nairobi beter kan informeren bij het Kenia forum. Wat de overstap betreft lijkt het me dat je genoeg tijd hebt, zelfs als je vliegtuig mura mura vertrekt (zoals bij ons was, het kwam allemaal erg omslachtig over met dubbele veiligheidscontroles (Air France deed het zelf gewoon nog even over)).

Boek je zelf 2 aparte vluchten of in een keer bij 1 maatschappij. In het eerste geval ben je sowieso zelf verantwoordelijk voor je bagage, maar eigenlijk denk ik dat je met zo’n lang overstap tijd, je dat in het tweede geval ook wel bent.

1 like

Bedankt voor je snelle reactie,
Ik zal inderdaad eens informeren bij het Kenia forum, heb ik helemaal niet aan gedacht eigenlijk…

Momenteel ben ik aan het kijken bij Schipholtickets.nl. De heenreis gaat via Parijs (airfrance) en terug dus via Kenia (Kenya Airways).

Maar ik zal inderdaad eens wat plaatsen in het Kenia forum, nogmaals bedankt!