Overnachten montego Bay

Hoi allen,

Ik ga 5 september naar cuba en land in Montego Bay. Ik wil graag de eerste overnachting even boeken aangezien ik 19;00 aan kom. Iemand tips?? Ik heb gehoord dat Jamaica over het algemeen duur is qua overnachten. Ik ga daarna naar cuba daar is het een stuk goedkoper merk ik al met bed & breakfast.
Ik wil graag overnachten in een B&B of Hostel of goedkoop hotel. Casa partituur heb je niet volgens mij niet in Jamaica. Kan iemand mij helpen?
Dank!

Hallo Jasmijn66,

Misschien is La Casa iets voor je. Klinkt meer Cubaans dan Jamaicaans ik weet het, maar het ligt echt in Montego Bay, in een woonwijk vlakbij het centrum en op een minuut of 10 van het vliegveld. Kamers vanaf USD 35,=

Zie Guesthouse La Casa Montego Bay voor meer info.

Goede reis!

Ok dankje! is het wel een beetje gangbaar?? Haha

Hmmm, wat bedoel je met ‘gangbaar’?

Het is er eenvoudig, maar goed toeven, op zijn Jamaicaans. Verwacht er geen all-in of iets dergelijks, want het is natuurlijk een guesthouse en geen resort. Het ligt in een woonwijk, nabij het centrum van de stad.

Have fun!

Nee dat verwacht ik niet. Bedoel meer inderdaad of het goed toeven is en schoon. Zij is Nederlands?

Goh, dat zou ik je eerlijk gezegd niet durven zeggen…

Ik zat in het Bethel Court Guesthouse, maar dit ligt erg ver buiten het centrum en kan lawaaierig zijn. Wel goedkoop en redelijk oke voor een hostel. Maar ik zou toch verder kijken of je iets anders kunt vinden!

Ik ga geregeld naar Lingkage GH, Unionstreet, dacht ik. Vies en klein, maar voor 1500 J$ geen geld en de 1e nacht i.i.g. save. Midden in Mobay-DDown Town, op loopafstand van buspark, Digicel, supermarkt en ATM. Verder vond ik Paradise Heights, St. Pauls Av. in Mango Walk (ook in een wijk net buiten centrum) met prachtig uitzicht over Mobay, jacuzzi on rooftop, schone kamers met TV en badkamer en suite (€ 45,-) ook helemaal toppie! Jah bless.

Beste Jasmijn, ga naar hotel Tony’s Inn, dichtbij het vliegveld (2 minuten); een erg leuk familiehotel met hele aardige mensen en heerlijk eten en … betaalbaar, dit raad ik je echt aan. Ze hebben ook een Jamaicaanse chauffeur (Paul) die je voor weinig geld overal naartoe kan brengen, spreekt goed Engels en is heel aardig en betrouwbaar. Ga Jerk eten onderweg e.d. Een geweldig eiland en mijn favoriet; Jamaica !! Overigens is Cuba ook leuk, maar Jamaica is leuker, dus weet goed waar je langer wilt blijven :wink: Als je vragen hebt over Cuba of Jamaica, dan hoor ik het graag. Indesco