Wij willen een overnachting organiseren in Wilpattu Nat. Parc Sri Lanka op 18 juli 2017.
Wij zijn met 4 personen, de accomodatie is alleen toegankelijk met 10 personen.
Daarom ben ik op zoek naar nog 6 personen die het uitdagend vinden om in het park te overnachten.
Definitief reserveren kan niet eerder dan in mei of juni. Voor die tijd wil ik graag de groep compleet hebben.
Ik ben ook van plan om dan een gids te organiseren met vervoer voor twee dagen in het park voor 10 personen.
Graag reageren als je belangstelling hebt.
ronald_delden_49@hotmail.nl.
Ik ben benieuwd of hier voldoende belangstelling is.
Dat is kolder, Rayley. Al die gelegenheden zijn nét buiten de parkgrenzen, net als bij de andere parken. Alleen de wildlife bungalows zijn er binnen; je moet wel eigen kok en proviand meenemen.
Overigens kun je ze uitstekend met 4 personen huren, alleen betaal je dan per persoon beduidend meer dan met 10
Dank voor de reactie. Met minder dan 10 personen kan dus wel. Dat lijkt niet als je de reserveringssite bekijkt. Dank voor de tip. Ik hoop dat een tweetal of viertal zich nog meldt om gezamenlijk een accommodatie te huren.
Tja, de site is vrij recent, maar ik hoor/lees van zat mensen die het met kleiner groepje doen. Vermoedelijk eist men wel een lijst van 10 namen maar is er geen verdere controle of die ook allemaal komen. Je kunt ook altijd nog de smoes ‘ze waren plotseling verhinderd’ voor de andere 6 namen doen. Maar sowieso, jullie zouden dus al met 5 zijn want zoals gezegd is een kok écht vereist. Het zijn van die primitieve hurk-keukentjes half in de open lucht met houtgestookte vuurtjes onder de kookpot, als toerist (tenzij je een diehard kampeerder bent) kun je daar weinig mee.