Maandag vertrek ik met de moto vanuit Lima naar puerto maldonado ,tis de bedoeling dat ik zoveel mogelijk bezichtig natuurlijk!
ik woon wel in Lima maar ik heb bijlange alles niet gezien en wil er nog eens werk van maken.
In cusco zou ik een paar nachtjes willen blijven overnachten en graag ergens niet te duur maar waar ik de moto veilig kan parkeren he!:idea:
Zijn er van die tehuizen of hostals waar ik zou kunnen overnachten die niet te duur zijn?Een proper bed en douche is alles wat ik nodig heb .:dag:
Oja hoe ist weer nu ?Regent het nog veel?
Mijn favoriete stekje in Cuzco is Hostal Frankenstein (ok, mij schrikte de naam in eerste instantie ook af maar is een goedkope, centraal gelegen, schoon en heel gezellig plekje. eigenaar is Ludwig een sympathieke duitse exrocker). Ligt op de calle San Juan de Dios, 2 cuadras van de plaza de armas.
He, ik deel een appartement met een Spanjaard. Zaterdag trekken we erin. We hebben een derde kamer, waar je zou kunnen verblijven. We wonen niet in het centrum, maar het is hier wel een veilig, goede buurt. Je schijnt hier voor 5 sol per dag een garage te kunnen huren. Als je het wat lijkt om te komen, zal ik dat even voor je navragen. Onze kamer kun je betrekken voor 20 sol per nacht. Je kunt me bereiken op [EMAIL=“ingridterpstra@hotmail.com”]ingridterpstra@hotmail.com.