Outsight Travel

Wij overwegen met Outsight travel een individuele autorondreis te maken. Iemand al ervaring met Outsight?

Bedankt!

Hoi allemaal,

Ik ben 12 jaar geleden met een groepsreis van Djoser naar Mexico-Guatemala-Honduras geweest en dat was echt top!
Dit jaar ga ik met mijn man weer een soort gelijke reis maken naar Mexico-Guatemala.
Niet met meer Djoser want die kosten reizen echt de pan uit maar ook omdat we geen groepsreis willen doen en de route die ik wil doen niet vast ligt bij een reisorganisatie.
Dus heb ik zelf een route gemaakt en een offerte gevraagt van Outsight Travel, Riksja Travel en Koning Aap. Wat een prijsverschil tussen deze 3, zelfs de vluchten (zelfde vlucht prijsverschil van bijna €200,00).
Outsight Travel komt er het gunstigste uit betreft behulpzaamheid, mee denken en de kosten.
Ze hebben zelfs de kosten vast laten leggen ook al waren de prijzen tot 31 oktober.
Wij vertrekken 10 november voor 21 dagen.
Alleen heb ik nog als vraag wie heeft ervaring met deze organisatie??
Ik heb het internet door gelezen maar dat niet kunnen ontdekken.
Ze zijn aangesloten bij de ANVR, SGR en Calamiteitenfonds dus dat lijkt me allemaal oke.
Maar hoe zit dat met contact wanneer er problemen zijn wanneer we daar zijn?
Hopelijk heeft iemand hier ervaringen mee.

Prima reisorganisatie. Ik heb ook een rondreis met ze gemaakt in Mexico-Guatemala en alles was prima geregeld. Nederlands sprekende lokale agent, voor het geval er iets verkeerd gaat, wat inderdaad wel eens voorkomt in die landen. Goede reisinformatie, in het nederlands, dus ik zou zeggen maak je geen zorgen en geniet van jullie rondreis.