oud & nieuw in cusco (peru), wie nog?

hallo allemaal,

op 28 december vertrek ik naar peru… ik start in cusco en ik verblijf 2 maanden in zuidamerika. alles was gepland met mijn moeder. we wilden samen reizen, maar door omstandigheden kan zij niet meer mee. dus ik ga alleen op pad. het plan was peru en ecuador. maar ik ga denk ik naar bolivia en dan weer terug naar lima.
is er iemand die ook zoiets van plan is? iemand met oud & nieuw in cusco? op 1 januari ga ik de inka-trail doen, dat is het enige wat gepland is…

ik ben net 32 geworden

ik hoor graag van jullie, groetjes sonja

Hoi Sonja,

Ik ben nu in Bolivia… en twijfel nog of ik richting ´t zuiden ga, of weer terug naar Peru (eerst Arequipa, ben daar nog niet geweest, en dan mss weer terug naar Cusco) om daar de feestdagen door te brengen. Cusco is een erg leuke stad, ben daar bij elkaar zo´n 10 dagen geweest.

Misschien leuk om contact te houden, en wie weet daar af te spreken! [EMAIL=“martin@indiashop.be”][mailadressen kunnen uitgewisseld worden door een privé-bericht]

groetjes
Esther

Ps: ow… ben 30, kom uit Almere, en heb nog 3 maanden te reizen! :cheer:

hallo esther,

wat leuk om te horen…
ja zou leuk zijn om contact te houden, mijn email: [EMAIL=“martin@indiashop.be”][mailadressen kunnen uitgewisseld worden door een privé-bericht] [EMAIL=“newyorkcity1012@hotmail.com”]
misschien heb je ook tips over bolivia :slight_smile:

groetjes sonja

ps. ben je trouwens ook alleen op pad?