Oud en Nieuw in Valparaiso

Ik had gelezen dat oud en nieuw in Valparaiso echt geweldig moet zijn? Nu ik aan het kijken ben naar een geschikt hostel moet dat ook wel want de prijzen ver vijf voudigen in deze periode… Iemand hier ook deze ervaring? Nog tips voor een goedkoop maar goed hostel? Plekken te bezoeken?

Valpo is de place to be met Oud en Nieuw. Heel Sgo trekt naar de kust rond deze tijd (zomervakantie in Chili) en alle badplaatsen zitten vol met Argentijnen. Spectaculair vuurwerk vanaf pontons in de baai, ongeveer 30 minuten lang. Grootste vuurwerk van Zuid-Amerika , in ieder geval aan de Paclic-kant. Daarna danst de hele stad op muziek op de vele pleinen tot vroeg in de ochtend. Niet te missen dus. Hostel nu boeken is raadzaam, Na Kerst is het niet meer mogelijk. Je kan ook onderdak zoeken in Vina del Mar. het is eenvoudig om van Vina naar Valpo te gaan.

Idd sluit me aan bij floris. Wij zijn met oud en nieuw in vparaiso. Geloof me dat je die nacht weinig slaapt want het is veel te gezellig op straat. Kijk er naar uit.

Onze plannen zijn onlangs gewijzigd… De prijzen die ze durven te vragen voor de periode rond oud en nieuw in zowel Valpo als Vina gaan iets boven ons budget… Bovendien zijn we daar al met de kerst dus 10dgn daar is ook veel te veel :slight_smile: we kiezen voor Pichilemu om daar het nieuwjaar in te luiden met bier, kampvuur op het strand en een surfplank