Hallo,
Wie heeft er zin om mee te gaan naar Berlijn om daar het nieuwe jaar in te luiden met de spetterende feesten bij de Brandenburger Tor en elders in deze schitterende stad.
Mvg Mart
Hallo,
Wie heeft er zin om mee te gaan naar Berlijn om daar het nieuwe jaar in te luiden met de spetterende feesten bij de Brandenburger Tor en elders in deze schitterende stad.
Mvg Mart
Hey Mart, ik zou graag wat meer informatie over jouzelf en de feesten die je bedoeld? Tnx dude!
xx Gina
Hoi Gina,
Ik heb gisteren een reis geboekt bij de Oad heb nog niets van hun vernomen.
Ben een gescheiden man van 38 rustig in omgang rook niet en drink heel af en toen een biertje maak me niet zo snel ergens druk om.
Wil je meer van me weten stuur dan je msn zou ik zeggen.
Houd van gezelligheid ga graag naar concerten en houd van aparte dingen te ondernemen vandaar dat ik dit jaar met oud en nieuw naar de Branderburger Torn wil.
Daar is het met oud en nieuw 1 grote mensen zee meer dan een miljoen mensen komen bij elkaar om de laatste avond met dans en muziek door te brengen.
Met de volgende link kom je op de site van de Oad http://www.oad.nl/toon/reis.html?productid=146975&context=thexcursierondreizen&ecmp=OAWGbede9201
Hoop nog iets van je te horen bedankt voor die 2 zoenen,
Gr Mart