Oud & Nieuw in Berlijn/ Londen

Hallo daar!
Heeft iemand ervaring met het vieren van oud & nieuw in Londen, Berlijn of andere grote stad in de buurt?
We kunnen geen bestemming kiezen, Tips graag!
Groetjes Suus

Ik heb een paar jaar geleden in London Oud & Nieuw gevierd.

Alle hotels zijn bijna allemaal volgeboekt.

Er is geen vuurwerk overdag op straat net als in Nederland, alleen om middernacht in de stad is er vuurwerk.

Engelsen zorgen ervoor dat ze vóór 12 uur in de discotheek zijn en vieren het daar binnen.

Het enigste wat leuk is is de Big Parade op Nieuwjaarsdag 's ochtends door het centrum (net als de Big Parades in de VS).

Madrid schijnt geweldig te zijn. Daar gaan ze om 12 uur met zijn alleen naar het grote plein en dan eten ze 12 druiven. meer weet ik er niet van, wij zouden er heen gaan, maar toen we op schiphol op het vliegveld stonden te wachten werden we gebeld dat mijn schoonmoeder was overleden. Wij zijn er dus nooit geweest.

hallo ik wil graag naar berlijn,heeft iemand ervaring met oud en nieuw,laat me leuk info maar weten,hoor het graag.
p.s wie gaat er nog meer naar berlijn met oud en nieuw?

Ik ga ook oud&nieuw vieren in Berlijn! Ik ga samen met een vriendin. Heeft er echt niemand leuke tips?

Vorig jaar waren we in Parijs. Op straat om 12u is er eigenlijk niet veel te beleven, vuurwerk is er niet (wel op 14 juli). We stonden toen bij de Eiffeltoren, daar was het behoorlijk druk en de lampjes gaan dan schitteren om 12u, maar verder is het niet echt bijzonder. We hebben daarna wel een mooi feestje gehad in een bar (Culture Bière) op de Champs-Elysées!

hoe gaan jullie? en va welke plaats.zou ook best willen gaan maar alles is nu al volgeboekt,en word het moeilijk.ik ga in julli wel naar berlijn,dan is daar de love parade.
groetjes Richard.

Stedentrip.com heeft een actie samen met Londen Hyves. Goedkoop naar Londen en er veel voor terug krijgen :slight_smile: Tenminste dat vind ik dan… 3-dagen Oud & Nieuw vieren in Londen voor slechts € 149,- p.p. Dat is inclusief hotel, ontbijt, vervoer per luxe touringcar, overtocht per ferry en calamiteitenfonds. Verder geen boekingskosten van toepassing! :wink: Ik heb zeker al geboekt!