Wie gaan er met ons mee naar Londen om oud en nieuw eens in een andere omgeving te vieren? Nu nog met z’n drieen (mvv), maar een groepje van een man (m/v) of 6 zou erg gezellig zijn!
Een paar jaar geleden heb ik ook Oud & Nieuw gevierd in Londen, erg leuk.
Zorg vooral dat jullie de parade op 1 januari niet missen !
Ik wil graag met mijn vriend naar Londen en hem verrassen daarmee, omdat hij graag daarheen wil… Weet iemand een beetje een goedkoop maar leuk hotel? (zoals iedereen ze graag heeft
)
groetjes Mlies
Dat was het probleem toen ik Oud & Nieuw in London ging vieren, alle hotels zijn gewoon bommetje vol ! Dus een hotel vinden lukte niet. In die tijd had een vriendin van mij een bekende in London wonen die heeft toen ergens in Noord London nog een hotel gevonden waar plaats was anders was het niet gelukt om toendertijd nog te gaan.
Misschien lukt het maar dan zal je heel veel hotels moeten nachecken op het internet net zolang tot je er wel een tegenkomt die nog plaats heeft. Succes !
Maar is er niet iets van een jeugdherberg ofzo?
De hostels (jeugdherbergen) zijn juist als eerst helemaal volgeboekt.
Maar geef de hoop niet op gewoon net zolang zoeken op het internet totdat je wat vindt.
Kijk net zo lang op www.hostelworld.com of er nog 1 vrij is. Of op hotelsites tot je misschien toch wat vindt. Het stikt van de hotels in London dus als je geluk hebt zal er vast nog wel een zijn met plaats maar …veel geduld en heel veel speurwerk.
Ik heb al een hostel voor je nagekeken die heel goed is maar die is al vol en 2 hotels waar ik meerdere keren ben geweest en die ook heel goed waren maar die zijn ook al vol.
Hoi,
Zag dat je berichtje al van vorige maand is, maar ik probeer het gewoon. Wij gaan met oud & nieuw naar londen, maar hebben nog geen specifieke plannen voor oudjaarsavond. Hebben jullie al iets geboekt?
Groetjes, Nicole
Ik ga naar Londen met oud en nieuw. Hotel geboekt paar maanden geleden… Mijn vraag is alleen; hoe kom je aan kaartjes voor een leuk oud en nieuw feest. Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen hiermee. Is het net als in NL dat als je geen kaartje hebt je nergens meer binnen komt of is er nog plenty te vinden op de dag zelf?
Hoi!
Ik vond onderstaande link, misschien zit er iets leuks voor jullie tussen.
Als je het vuurwerk bij de LondonEye wil zien moet je echt vroeg gaan, het wordt daar zo druk. Wij waren daar twee jaar geleden, zijn toen om een uur of 10 gaan lopen vanaf London Bridge, hebben we er weinig van kunnen zien, het was zo druk en stukken afgezet door de politie. Hadden het beter op tv gezien. Sommige mensen staan er al om 6 uur geloof ik.
Dus vroeg gaan en lekker warm aankleden.
Have fun!
Christina
Super aanbieding nu bij Londen Hyves! Tegen zeer scherpe prijs deze Oud & Nieuw naar Londen in een goed hotel, drie dagen, met tour naar het vuurwerk, enzovoort. Check maar eens.