Stedentrip Berlijn met oud en nieuw (30 dec - 4 jan)

Hallo allemaal!

Alhoewel ik (M, 28 jaar, WO) dit jaar al enkele keren ben weggeweest, lijkt het me geweldig om ook aan het einde van het jaar nog eens weg te gaan, iets dat me de afgelopen drie jaar met oud & nieuw heel erg goed is bevallen! (In de kou op het Rode Plein in Moskou staan kleumen om af te tellen naar twaalf uur, in de menigte op Times Square in New York in gangnam-stijl een bal naar beneden zien zakken en in Dublin optredens bekijken om vervolgens een pub in te duiken.) Dus ook nu zat ik weer eens rond te kijken naar een leuke plek om 2014 af te sluiten en 2015 in te luiden, van ongeveer 30 december t/m 4 januari.

Hierbij had ik Berlijn in gedachten, een stad waar ik nog nooit eerder ben geweest. Het lijkt me geweldig om de interessante buurtjes te bezoeken, ergens binnen de warmte op te zoeken en wat cultuur op te snuiven, heerlijk te eten en drinken en nog meer te genieten van wat de stad te bieden heeft. Vrienden van me hebben geen zin/tijd/geld dit jaar, dus vandaar dat ik het eens op deze manier probeer, want met z’n tweeën is natuurlijk veel gezelliger. Ik weet m’n dagen altijd van 's ochtends tot 's avonds wel te vullen: Lonely Planet erbij en lekker ronddwalen!

Zou het jou (ongeveer van dezelfde leeftijd, 22-33) leuk lijken om er samen met mij heen te gaan? Of heb je misschien een leukere bestemming in gedachten? Dan hoop ik graag een berichtje van je te ontvangen!

Groetjes,
Jassin