Oud en Nieuw in Antwerpen, tips??

Hallo,

We gaan aankomend jaar met een groep van tien oud en nieuw vieren in Antwerpen. We hebben er onwijs veel zin in, maar we weten niet zo goed waar we heen moeten gaan.
Zijn er kaarten nodig voor feesten?
Is het leuker in de kroegen?
Wat zijn anders leuke discotheken? We zijn allemaal eind 20 en willen dus liever niet in disco’s staan tussen de zeer jonge mensen.

Hopelijk krijgen we leuke tips. In de uitgaansagenda van Antwerpen an ik nl. nog niet zoveel vinden.

gr. Maria!

Ik weet alleen dat er op oud naar het nieuwe jaar "vuurwerk"wordt afgeschoten op de scheldekaaien;misschien moet je daareens naar toe trekken?? echt de moeite waard!! gegroet:georgessiam.

hello,
blijf van 23u tot 00u op de Grote Markt, er is dan overal feeststemming en om 00u wordt o de Schelde het vuurwerk afgestoken
groetjes,
fabiennepetra

Tjaa,op de grote markt worden er ook festiviteiten gehouden,dat was ik nog vergeten te vermelden!!OOk nog ffks zeggen dat er een speciaal nachtvervoer is in Antwerpen!! gegroet:georgessiam.

ja en vergeet zeker niet de karaokebar en de irish pub te bezoeken!

Irish pub te druk!! heb het verleden jaar gedaan!(misschien in de vooravond gaan schaatsen op de grote markt?)

Wat nou te druk?? Ben er 3 dagen geweest en was Super en nee zeker niet te druk! Jij kan beter een dier opvolgen en me je ogen gaan praten

tijdens de kerstdagen geweest verleden jaar!!en het was iddheel druk!g.s

AAn je grote mond zal het ook niet liggen zeker?een beetje respect aub!!georgessiam.