Orlando in januari

Hoi,

Ik wil in januari misschien een week naar Orlando gaan omdat mijn vriend graag nog een keer terug wilt naar KSC. Ik heb inmiddels wat info opgezocht ten aanzien van het weer maar volgens mij kan het er 25 graden zijn maar ook 15 graden. Als het er echt koud is dan ga ik liever een weekje naar een warm oord. Heeft iemand ervaring met Orlando in januari?

En zijn er ook veel andere leuke dingen te doen in Orlando behalve de parken bezoeken? Wij hebben in 2007 nl al de meeste parken bezocht en willen daar gewoon wat relaxen en misschien nog 1 park bezoeken.

Bedankt

Groeten Vera

In januari 2010 vroor het in Orlando. Is dus niet te voorspellen.

Wij zijn 3 keer in februari in Florida geweest en alleen in 201 was het kouder dan normaal (in de hele VS was dat toen zo). Maar we hebben dat jaar veel meer blauwe luchten gehad en minder regen. Nou regent het dan toch al niet veel.
Omdat wij alleen in februari op vakantie kunnen gaan en naar een mooi-weer-bestemming willen, gaan wij dus naar Florida. :zon02:

Je kunt op onze website www.schoutenjanssen.nl lezen over de laatste 2 februari Floridavakanties lezen.

Hoi,

ik ben al weer bijna 3 jaar geleden in februari in Florida geweest. Wij hebben toen ook niet veel parken gedaan. Wel een waterpark; Wet 'n Wild geloof ik, erg leuk maar dat ging in februari net, dus weet niet hoe dat in januari is. We zijn ook naar KSC geweest, erg leuk om een keer gezien te hebben. Wat ik ook leuk vond was met een airboat over de meren daar, waar je sowieso wel ene paar wilde krodolillen ziet. Dus ik zou het je afraden (als je met zo’n airboat meegaat) om dan ook nog naar een van de vele krokodillenparken te gaan. We hebben een park aangedaan, dat was een combi van dierentuin en pretpark, was een leuke combi. Niet een te groot park maar wel met leuke atracties. Als laatste; de oost en west kust zijn leuk om te zien.

Hoop dat je er wat aan hebt,

Laura