Ja, er zitten echt rotte appels tussen. Let op!
En dan te bedenken dat ik zelfs op hun kantoor in Amsterdam geweest ben voor een gesprek en bijna met hen in zee ben gegaan.
Sja, als ik zie hoe dat meisje toch weer zo naief is om weer met ze in zee te gaan, zoekt ze het zelf ook wel op ben ik bang…
Maar het klopt, iedereen moet goed uitkijken en niet te naief zijn. Wees niet zo desperate dat je met een organisatie met slechte naam toch in zee gaat.
Wat moet ze anders? Als ze bij een andere organisatie gaat worden haar tickets en alle onkosten waarschijnlijk niet vergoed. Maar na haar contract zal ze waarschijnlijk niet meer snel iets bij NIW boeken
Ik heb gehoord dat Cosmo entertainment in Mallorca heel erg goed is. Je krijgt proffessionele cursus enzo en je word in een mooi hotel geplaats.
Zelf heb ik van de zomer 3 maanden stage gelopen in spanje met Animafest. die nemen stagieres aan maar je kunt er ook heen om gewoon te werken als entertainer, receptionist of in de horeca.
Ik ga dit jaar weer met deze organisatie mee voor de 2e keer.
Als iemand geinteresseerd is in verhalen van mensen die met animafest mee zijn geweest kun je op www.animafest.hyves.nl kijken
Bij beide organisaties heb je kost en inwoning gratis, de vliegticket moet je wel zelf betalen evenals de verzekeringen.
he jogem met ahmed.
ik ga in september met adelante 4 weken taal studeren en daarna 6 maanden werken. weet jij misschien wat meer over deze organisatie. (of het geen oplichters zijn enzo). ik ben ook naar hun kantoor geweest.
alvast bedankt.
als je een reis boekt kijk dan of de desbetreffende organisatie is aangesloten bij de sgr www.sgr.nl kun je zien of ze lid zijn…je kan natuurlijk ook boeken ter plekke in spanje bij een school dat heb ik gedaan…miss wel handig om een lijst bij te houden van organisaties en ervaringen van mensen er bij te doen en door middel van een sterren 5/5 aangeven hoe goed zo organistatie is
Ik ga zelf ook met een busorganisatie naar Spanje… En ga dan met Peterlanghout reizen… Door veel mensen wordt dit afgeraden, omdat zij er tijdens het vliegen slechte ervaringen mee hebben gehad…
Ik ben zelf 1 keer eerder met Peterlanghout geweest en heb zelf nergens last van gehad… Ze zijn ook gewoon aangesloten bij de SGR heb ik zelf nog even voor gebeld en alles was weer goed… dus ja… Mijn vakantie zie ik rooskleurig tegmoet…!!
ja idd bij Stichting Garantiefonds reisgelden is voornamelijk dat je wel krijgt waarvoor je betaald heb…en dat je niet word opgelicht of dat bij annulering recht heb op je geld…tja en als dan de organisatie bij Peterlanghout enigszins ontbreekt dan kan de sgr ook niet veel aan doen…maarja ik zou je nergens druk om maken…er zijn genoeg mensen die wel eens een slechte ervaring hebben gehad bij een grote organisatie maar dat hoeft niet te betekenen dat jou dat overkomt