Opzoek naar een reisgenote voor vrijwilligerswerk in een te huis in Sri Lanka (juni 2016)

Voor juni 2016 ben ik opzoek naar een leuke, gezellige meid of misschien wel meerdere meiden met humor en die ook dezelfde gedachte hebben als mij en vrijwilligerswerk te gaan doen. Al lange tijd is dit iets wat ik heel erg graag zou willen. Omdat ik nu een thuisstudie doe en wel gewoon in mei examens moet maken, is mijn idee om in juni ongeveer 4 weken weg te gaan voor vrijwilligerswerk. Ik ben dol op kleine kinderen vandaar dat mijn voorkeur ook uitgaat naar vrijwilligerswerk dat gericht is op kinderen en om dus in een tehuis aan de slag te gaan. Sri Lanka lijkt mij een geschrikt land om heen te gaan, om naast het vrijwilligerswerk ook nog andere dingen te kunnen doen/ bezichtigen in het land zelf.

Het project wat ik zou willen gaan doen is in een centrum voor ondervoede baby’s en kinderen tot 3 jaar. Dit project gaat uit van een bepaalde organisatie. Er zullen ook meerder vrijwilligers zijn, maar ik zou graag een maatje hebben om samen dit ‘avontuur’ aan te gaan. In totaal voor 4 weken (inclusief ticket) zal het ongeveer op 2000 euro uitkomen.

Zelf ben ik een spontaan, gezellig persoon waar je altijd op kunt rekenen. Daarnaast kan je zeker met mij lachen. Ben dol op kinderen en vandaar dat ik dit dan ook wil gaan doen omdat het al heel lang mijn ‘droom’ is en ik graag iets wil betekenen voor mensen/ kinderen die het veel minder hebben dan wij.

Ik zoek een reisgenote in de leeftijd van 18-21 jaar (zelf wordt ik volgend jaar juni 18) en die in de provincie Zuid-Holland woont, omgeving Den haag, Rotterdam, Delft zodat we gemakkelijk kunnen afspreken en elkaar beter leren kennen.

*p.s Ik sta er ook zeker voor open om in een ander land vrijwilligerswerk te gaan doen of een ander project (wel met kinderen)