Ik weel heel graag naar Sri Lanka toe en het lijkt me gezellig om dit met iemand te doen. Wil dit in ongeveer maart doen, maar ben niet heel erg aan tijd gebonden.
Ik heb absoluut nog geen concrete plannen, dus als je leuke suggesties hebt dan ga ik daar in mee, ben erg makkelijk. Ben wel voor afwisseling: natuur, cultuur en af en toe relaxen. Dus aan het eind een paar dagen bounty strand :vak02:…?
Ik verblijf ga 19 februari tot 7 mei in Sri Lanka, om vrijwilligerswerk te doen aan de zuidwest kust. Ik ben 's middags/'s avonds/weekend vrij om van alles te ondernemen. Dus mocht je geen reisgenoot vinden en toch willen gaan, ben ik er zowiezo
Neem maar contact met me op als je meer wilt weten!
En al een reismaatje gevonden?
Ik ga ook in Maart op vakantie eigenlijk het liefste naar Sri Lanka want daar ben ik al een keertje geweest en is helemaal super.Ik wil eigenlijk ook nog twee weekjes vrijwilligerswerk in een weeshuis doen en dit is op dit moment in Thailand in maart mogelijk.Daarvoor of daarna zou ik heel erg graag gaan rondtrekken.Als je geen interesse hebt in Thailand en andere plannen hebt hoor ik het graag ik kan mijn plannen nog altijd aanpassen .Ik ben sociaal open en hou net als jou van natuur cultuur en ben ook voor heel veel in.En natuurlijk relexan.
Mocht je interesse hebben hoor ik het graag van je je mag me ook mailen kunnen we het er beter over hebben ok.
Gr Suzan
mail [EMAIL=“suzan.jans@home.nl”]suzan.jans@home.nl
Ik ben van plan om eind maart eveneens van plan om op mijn eentje voor 3 weken naar Sri Lanka te vertrekken…
Heb zojuist een vlucht gevonden van 26 maart tot 17 april (€659,00) maar ik heb nog niets geboekt, nog even verder zoeken.
Als iemand suggesties heeft wat betreft goedkopere vluchten … altijd welkom…
Ik ben benieuwd of je al een reisgenoot hebt gevonden?!
Ik ga vrijwilligerswerk doen in een tsunami camp, werken op een school en activiteiten met kinderen. Ik verblijf in de plaats Panadura, zo’n 30 kilometer onder de hoofdstad en direct aan de kust. Laat het maar weten als je alleen bent en in de buurt bent! Je mag me ook mailen: m.lakeman@hotmail.com
Heb je al een reismaatje gevonden?
Misschien kunnen we eens kletsen over onze reisplannen.
Je mag me ook mailen Thailand en Sri Lanka spreken me erg aan.
[EMAIL=“suzan.jans@home.nl”]suzan.jans@home.nl