Reisgenootje gezocht voor vrijwilligerswerk Sri Lanka in de zomer

Hoi allemaal,

Ik ben Aniek en ben 17 jaar oud. Ik ben van plan om deze zomer een bijzondere reis te maken, ik wil namelijk vrijwilligerswerk gaan doen. Ik wil dit in totaal twee weken gaan doen. Ik heb veel rondgekeken bij verschillende sites en heb op de site activityinternational.nl een leuke reis gevonden naar Sri Lanka. Deze reis duurt twee weken, waarvan 1 week introductie is, waarbij je kennis maakt met onder andere de cultuur, de mensen en het eten. Dit spreekt me erg aan omdat ik zo ook nog wat van het land zelf kan zien. Ik wil graag meewerken aan een sociaal project, waarbij ik mijn voorkeur geef aan het project van het verzorgen van baby’s weeshuis. Andere sociale projecten zijn: het werken met lichamelijke en geestelijke verwaarloosde vrouwen , een tehuis voor oudere mensen en een weeshuis voor jongens van 4 tot en met 18 jaar.
Verdere informatie is te zien via deze link: http://www.activityinternational.nl/Sri_Lanka/Vrijwilligerswerk_Sri_Lanka.aspx

Ik wil deze reis waarschijnlijk gaan maken ergens in eind juli maar ik heb nog geen datum gekozen.

Ik zoek iemand om samen met mij deze reis te maken omdat ik het veel gezelliger vind met iemand samen en het ook minder spannend is natuurlijk!

Dus lijkt het je leuk om hetzelfde project of een ander project te doen waarbij je wel samen met mij wilt reizen en verblijven in het vrijwilligershuis dan hoor ik het graag :slight_smile:

Groetjes Aniek

Hoi Aniek,

Ik ben Danique 15 jaar, bijna 16.
Ik wil ook ergens komende zomer vrijwilligerswerk gaan doen. Ik weet nog niet echt waar en wat maar het lijkt me leuk als we dan samen zouden gaan! Ik wil ook graag een sociaal project doen. Het project dat jij wilt gaan doen lijkt me ook erg leuk alleen is de minimale leeftijd 18… Met Projects Abroad kun je al vanaf 16 jaar dus misschien zouden we daar een soort gelijk project kunnen uitkiezen? :slight_smile:
Groetjes, Danique

Hee ik ben dit jaar naar Sri Lanka geweest en heb daar vrijwilligerswerk gedaan. De mensen die op de foto staan in het linkje die je hebt geplaatst ken ik toevallig :stuck_out_tongue: Het was daar echt TOP! Ik heb er onwijs genoten. Ik ben in mijn eentje gegaan en geen moment spijt gehad. Heel veel mensen komen alleen en ik vond het eerst dood eng maar de eerste dag voelde ik me gelijk thuis omdat iedereen gezellig is. Als je vragen hebt of iets wilt weten kun je me een berichtje sturen :wink: Heel veel plezier iig alvast met de voorbereiding.
x

heeeey aniek,

zit ook al heel lang te denken aan iets van vrijwilligerswerk in het buitenland.
wellicht kunnen we keertje kletsen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

gr jeroen

Hee Aniek.
Ik ben kris 21 jaar uit harderwijk.

Ik wil ook ontzettend graag ergens vrijwilligers werk gaan doen. het liefste overal een keertje. wat voor vrijwilligers werk wil je precies doen in Sri Lanka?
Want zelf wil ik het liefste niet alleen ben dit jaar wel alleen naar Amerika geweest maar met iemand lijkt me leuker.

Ik hoop wat van je te horen.
<contact via pb>

Groetjes kris