opstart gastenverblijf-duikschool brazilie/zuid afrika

wie zou er met ons een klein gastenverblijf willen opstarten met een duikschool in brazilie/zuid afrika.

Zuid Afrika: ja
Brazilië: nee

Waarom willen jullie het samen doen met anderen? Expertise, financiële reden?

PB me anders met wat meer informatie!

Brazilie heeft eigenlijk maar 2 goede duikgebieden ( Fernando de Noronha en Bombinhas). Zal wel een zware dobber zijn want er is veel concurrentie en ze behoren tot de duurste regios van Brazilie. Ander detail is de taal, spreek je portugees want engels is hier z.g.a. zero

JA I’m in

Lijkt mij heel interessant. Ik heb zelf altijd inde horea gewerkt en mijn vriend heeft zijn diploma’s gehaald voor divemaster.
Mijn voorkeur gaat meer uit naar Brazilië

:zon02:

Ik denk dat er buiten de gebieden die hierboven worden genoemd ook goed te duiken zal zijn op andere plekken in zuid afrika / brazilie, alleen zul je daarvoor op onderzoek moeten gaan om er achter te komen.

Wanneer hadden jullie gedacht te jullie gaan? En hoever staan de plannen?

Ik heb interesse en ben zelf Padi duikinstructeur + EFR en duikinstructeur voor gehandicapten!

Laat maar wat horen.

Groet,
Charles

Hoi Landcruiser!
Op dit moment woon ik in Brazilië (Níteroi, dichtbij Rio) en ben ik op zoek naar een baan in t toerisme. Hebben jullie vacatures of tips mbt werk?
groetjes!

Hier in t zuiden is het toeristische hoogseizoen erg kort, van ca. half december tot /met carnaval. In die maanden is het aanbod van werk groter dan de vraag, maar in de rest van het jaar dus omgekeerd en is de meerderheid van de mensen werkeloos. Nou is t hier enkel strandtoerisme, dus wat t werk in ´toerisme´betreft zou je vooral moeten denken aan schoonmaken of in de bediening. Geen vraag naar reisleiders of zo. Probleem als je hier geen huis hebt is dat behuizing in t hoogseizoen schreeuwend duur is, zelfs voor een varkenstal vragen ze rustig een huur ter waarde van 2 minimumlonen.