Opslaan overtollige bagage in Tanzania

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, aangenaam dus!

Juli 2009 ga ik op stage naar Eritrea, tot eind oktober 2009. Daarna wil ik een reis maken door Tanzania, in november.
Ik zit dan echter met een probleem: tijdens mijn stage heb ik vrij veel bagage nodig, waaronder een laptop en nette kleding. In Tanzania wil ik echter met een backpack rondreizen.

Nu heb ik gezocht op internet over de mogelijkheden voor het opslaan van de overtollige bagage, maar het enige dat ik vind is het verschepen van het spul naar Nederland voor astronomische bedragen.

Ik vraag me nu af of er iemand is die weet of er in Tanzania, bijvoorbeeld op vliegvelden of iets dergelijks, mogelijkheden bestaan voor het opslaan van die spullen?

Groetjes,
Nina

Hi Nina,

Als je langs Arusha komt zou je de spullen in ons huis kunnen laten; mail me even op niels@africanrootsfoundation.org dan kan ik je meer info geven, referenties enzo, en prive info die ik liever niet op een forum zet…

Hello Nina, when you get in to Tanzania you can keep your laggage that you dont need either at the start of the hotel where you will stay or with the Tour Company that you arrange trip with. For more information please send me mail : kilitrek@yahoo.com