@ Elem: ik heb Corendon gebeld, maar het is niet mogelijk om een losse transfer te boeken bij Corendon als je daar geen vlucht hebt geboekt
@ anbok: Bedankt voor het doorgeven van de sites. Er zijn er inderdaad heel veel… Maar de meesten zijn erg duur helaas
4 september 2010 vlieg ik alleen naar Antalya om vervolgens naar Alanya af te reizen. Mijn vriendin is daar al namelijk. Is er nog iemand die dezelfde dag vliegt en ook die kant op gaat? Misschien dat we het vervoer even kunnen regelen…
Hallo
Wij komen op 11 september om 14.15 aan op luchthaven Bodrum en zoeken een transfer naar Akyarlar.Is er iemand die met ons wil delen? Of is er iemand die een website weet waar we een transfer kunnen boeken?
Hoi,
Heb geen idee waar Akyarlar is, maar ik denk dat je het beste misschien naar Bodrum zelf kan gaan, naar de otogar, daar gaat allicht een dolmus de juiste kant op. Verder zou je eens kunnen kijken op de website van Pamukkale otobüsler. Succes!
Bedankt voor je reaktie, maar het ging mij er eigenlijk om hoe we van het vliegveld Bodrum verder kunnen gaan.Bijv naar de otogar van Bodrum.Want vanuit Bodrum weet ik wel met welk busje ik moet gaan.
Maar ondertussen heb ik het al opgelost.