oproep Thailand, 1 maand, Augustus. 20+/23+

Hallo, Mijn naam is Mirthe van Montfort en woon in Noord-Brabant. Dit jaar studeer ik af en wil ik heel graag naar Thailand voor een maand ongeveer. Misschien dat ik Cambodja er ook nog aan plak… of Vietnam of Laos. In totaal wil en kan ik maar 4 weken weg. Mijn reis is nog niet definitief en niks staat vast dus over alles valt nog te praten. Ik wil wel niet met een reisorganisatie mee omdat ik dat te vast vind. Ik wil zelf kunnen kijken hoe lang ik waar wil blijven althans samen met mijn reisgenoot dan… Lijkt je het leuk om met mij mee te gaan laat me dan wat weten…

Groetjes Mirthe van Montfort

Heej Mirthe,

Klinkt hetzelfde als ik. Ben alleen beperkt tot 3 weken en in de maand juli. Ik vind het ook gewoon spannend om alleen te gaan. Je geeft alleen aan augustus dus hoe vast zit je daar aan?

Groetjes Misha

Hoi Mirthe,

Mijn plan is om in augustus ongeveer 3 weken naar Vietnam te gaan (Thailand ben ik twee haar geleden geweest). Is dit voor jou ook een optie?
Ik heb inderdaad ook naar groepsreizen gekeken, maar dat is me veel te vast en duurder ook. Lijkt het je leuk om (deels) samen te gaan, of in ieder geval samen te starten:)?
Ik ben trouwens 25 jaar en studeer tandheelkunde in Amsterdam.

Groetjes Sietske

Hee Mirthe,

Ik ben straks ook afgestuurd en wil dus ook graag naar Azië. De landen die jij benoemt lijken mij mooi om te zien, maar Indonesië blijkt ook erg mooi te zijn. Ik wil graag in de maand augustus reizen. Heb je ondertussen al ee reismaatje gevondn?

Ik ben 23 jaar en studeer SPH.
Groetjes José Scholtens