Oproep: Nederlandse leraren gezocht

Beste landgenoten,

Door mijn ervaring als reisleider loop ik steeds tegen het hetzelfde aan:nergens is er een gedegen opleiding Nederlands hier in de kuststreek aan het middellandse zeegebied.Ter zake:Turkije is nummer 1 dit jaar,dus je krijgt een verschuiving naar onze taal.Duits is de enige taal die ze hier leren;niet onze taal dus.
Engels ligt naast onze eigen taal het beste.

Zijn er Nederlandstalige leraar(essen)te vinden die de gok aandurven?

(De nood is hoog)

Oktay,kokart(staatserkend)reisleider;spreekt perfect engels voor de hollandse gasten.Wil dus Ned.leren.

Kan dus nergens terecht(zoals velen)

Ik doe mijn best op uitspraak enz.maar ben geen leraar.

Vandaag besproken we dit onderwerp.

Zijn vraag:zijn er leraren die hun ned.kan leren ged.de wintertijd.

Onderdak wordt geregeld,salaris,tevens heeft Toner(taalbureau)interresse?

Beste hans,

Mijn moeder heeft jarenlang Nederlandse les gegeven aan buitenlandse kinderen in Nederland. Op dit moment doet ze dat niet meer maar ze wil dit wel weer gaan doen. Nu verwacht ik niet dat zij naar turkije wil gaan maar ze heeft wel contacten hier in Nederland. Dus ik zal het haar vragen. Verder begint een vriendin van mij (morgen ) aan een studie Nederlands. Ik weet dat je daar ook niks aan hebt, maar er is wel een andere mogelijkheid. Als jij nou een soort poster/flyer maakt waarin je alle nodige informatie zet en dit naar mij mailt. Dan vraag ik aan mijn vriendin of zij deze bij haar op school op de prikborden wil hangen. Er lopen daar genoeg studenten rond die bijna afstuderen en dit misschien wel willen doen. Ik zou zo’n kans meteen aangrijpen maar ja ik studeer communicatie en geen Nederlands.

Als het je wat lijkt laat het me dan even weten.

Gr Renske

Beste hans,

Ik ben riza, half turks half nederlands en 27 jaar.

Ik ben geen leraar nederlands maar spreek meerdere talen, zoals nederlands, turks, duits, engels…

Lijkt je het wat om het een en ander te bespreken, laat me het maar even weten.

M.vr.groeten,

Riza Sele rizasele@hotmail.com
06 419 76 253

Nogmaals,
Ben serieus op zoek naar iemand die wil wonen en werken als leraar Nederlands hier in Antalya.

Het gaat om de winterperiode.

De klas is er.

Reacties zijn welkom.

Jullie forumbeheerder,Hans.

Ps:Riza:heb je een mail gestuurd.

Hallo hans,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb je e-mail ontvangen, en heb ook al een mailtje naar turkije verzonden.

Mocht ik een reactie ontvangen, laat ik je dit uiteraard even weten.

M.vr.gr.

Riza

hey hans me oom werkt ook bij birce ik ben ook
geweest en heb genooten ik wil laater ook
bij birce werken enhoe oud moet je er voor zijn
ik ben nu 14

met vriendelijke groet asik adam :smiley:

Originally posted by asik adam@21-09-2004, 20:03:44
** hey hans me oom werkt ook bij birce ik ben ook
geweest en heb genooten ik wil laater ook
bij birce werken enhoe oud moet je er voor zijn
ik ben nu 14

met vriendelijke groet asik adam :smiley: **

hey asik adam,

wie is jouw oom dan

Beste Asik,

Dit onderwerp gaat over iets anders;nl.nederlandse leraren in Turkije.

Groeten,Hans,forumbeheerder.

Hoi Hans

Zoek je nog steeds Nederlandse leraren?? Ik overweeg om in Antalya werk te zoeken, Ik ben een Nederlandse lerares, momenteel werkzaam in het basisonderwijs. Laat me even weten…

Groetjes

Dag Hans,

Weliswaar een tijdje geleden, jouw oproep van november 2004, maar toch wil ik aangeven, geinteresserd te zijn om gedurende de wintermaanden les te geven in Turkije.
Momenteel geef ik Duits aan een HAVO in de omgeving van Nijmegen. Ik ben ervan overtuigd dat ik ook op een bekwame manier Nederlandse les kan geven.
Mijn vraag is dus of jij zicht hebt op welke mogelijkheden er zijn om in de zeer nabije toekomst aldaar les te kunnen gaan geven gedurende de wintermaanden.
Een uitgebreidere uitleg van mijn achtergrond en motivatie, een CV, kan ik in een eventueel later stadium, via een ander kanaal bekend maken.

Hopend op een reactie ondanks de gedateerde oproep,

Vriendelijke groet,

André

Hallo,

Ik ben nieuw op deze site en lees nu deze oproep. De oproep is al een behoorlijke tijd geleden geplaatst, ik vraag me af of er nog mensen nodig zijn? Ik heb interesse.
[EMAIL=“roodkapje_112@hotmail.com”]roodkapje_112@hotmail.com