We zoeken een docent die Nederlandse les kan verzorgen in Izmir, Turkije. Liefst iemand die eventueel ook Engelse en Duitse les kan geven.
Bent u zo iemand of kent u iemand? Neem dan alstublieft contact met mij op.
Mail naar: sander.bons@ikwilnaarnederland.nl
Wij zijn een taalcursus in Nederlands.
We geven o.a. een taalcursus voor de inburgeringstoets, het inburgeringsexamen buitenland.
Wat is de bedoeling precies? Gaat het hier om af en toe een cursus of vaste dagen per week?
Ikzelf kom a.s. maart/april weer in Izmir en we zouden dan een praatje kunnen maken.
Op dit moment ben ik aan het afstuderen als docent Nederlands 2e graads en heb ook een PABO-diploma in mijn bezit.
Ik lees hieronder in een antwoord dat het gaat om cursussen. Om hoeveel cursussen per jaar gaat het? Uit hoeveel dagen/uren bestaat de cursus? Door wie of welke instelling worden ze verzorgd? Hoe zit het met werkvergunning, verzekering en loon?
Ik ben op zoek naar werk als docent (Nederlands) in Turkije, dit klinkt aantrekkelijk…
Zou je antwoord kunnen geven op bovenstaande vragen, eventueel in een pb?
Ik ben 2e graads bevoegd docent Engels en NT2. Ik heb 15 jaar les gegeven op ROC, VMBO, HAVO en nu geef ik Prive Taalles-*Nederlands in Izmir. Voor info 05542661893
*