Oppashuis/appartement gezocht vanaf oktober 2015 Curacao

Hallo,

Begin oktober 2015 vertrek ik naar Curaçao om daar te gaan wonen en werken. Ik zoek nog een huis/ appartement waar ik in het begin voor een aantal weken of maanden op kan passen (aangezien ik nog geen baan daar heb, wil ik graag mijn woonlasten laag houden). Ik ben 32 jaar, afgestudeerd psychologe, nu werkzaam in de gezondheidsbevordering bij een arbodienst, sportief, betrouwbaar, netjes en een dierenvriend (dus evt oppassen op honden/ katten is geen probleem).

Ik zou het ook leuk vinden om evt. een huis/appartement te delen met iemand.

Ik hoor het graag!

Vriendelijke groet,
Annemieke

Hey Annemieke!

Vanaf eind december 2015 ben ik ook van plan enige tijd op Curaçao te verblijven.
Ik ben dan 19 jaar, net klaar met mijn middelbare school en ik ben van plan een tijdje op Curaçao te gaan werken.
Ik heb nog geen baantje, dus ik wil ook graag zo goedkoop mogelijk wonen.
Ik heb helaas nog geen woonruimte gevonden, maar zou het ook leuk vinden om een huis te delen.
Ik zou het leuk vinden om met iemand in contact te komen die ook een oppashuis zoekt!

Vriendelijke groet,
Wietske

Hi er is per direct een 2 slaapkamer appartement waarvan 1 kamer wordt verhuurd aan mannelijke stagiair (maatschappelijk werker voor 10 maanden) woonlasten starten v.a. 750 ANG. water en stroom etc deel je dan samen met 1 iemand anders… Voor meer info.(stuur een priveberichtje) Vanaf 1/1/2015 komen er ook 1 slaapkamerunits beschikbaar indien je meer privacy zou willen…alles is mogelijk!

Bedankt voor je reactie Wietske, wat leuk dat je ook naar Curacao komt! Tegen die tijd zit ik al een tijdje op Curacao, maar je mag me altijd tegen die tijd benaderen voor vragen of om een keer af te spreken.(stuur een priveberichtje) Alvast veel plezier gewenst en succes met de voorbereidingen!

Hallo,

Ik wil ook voor een tijdje wonen en werken op Curaçao nu ben ik op zoek naar baan. Dit gaat helaas niet zo makkelijk. Ik heb maatschappelijk werk en dienstverlening gedaan. Werk ook een aantal jaren als maatschappelijk werker binnen de jeugdzorg. Horeca werk is ook prima? Daarnaast ben ik ook opzoek naar een betaalbare huisje en eventueel een huisgenoot? Groetjes Priya

Hoi hoi, ik zou vanaf dec/jan ook graag ergens geen willen en het liefst werken bij een gezin in huis als au pair. Curacao trekt mij erg aan dus mocht iemand nog een au pair zoeken dan hoor ik het graag! Gr eline