Ik ben in 2012 in Australie geweest en wil er in 2015 weer naar toe. Heb gereis van Sydney via Melbourne, Kangaroo Island en Adelaide naar Red Center en weer terug naar Sydney. Wil nu naar het Oosten van Sydney naar Cairns.
Hoi JantjeCarolina, welkom op Wereldwijzer! Dat is een mooie reis geweest. Heb je voor de aankomende reis ook al de nodige informatie gevonden? Neem eens een kijkje in ons Australiëforum, daar zitten de kenners.
Sorry, maar wat wil je nu? Elders wil je van Darwin naar Perth, hier van Brisbane naar Cairns. Darwin Perth is mooier trouwens. En in augustus-september ideaal wat de wildflowers betreft.
Beste willem269,
Toen ik me opnieuw bij het forum aanmeldde waren we van plan om van Brisbane naar Cairns te gaan. Inmiddels zijn door familie ontwikkelingen de plannen gewijzigd en gaan we nu van half augustus tot half november naar Down Under. We gaan eerst een paar dagen naar Sydney (familiebezoek) en daarna twee maanden met een campervan vanaf 24 augustus van Darwin naar Perth. Ik heb hier al in een persoonlijke mail contact met je over gehad. En daarna nog weer naar Sydney.