Baan opgezegd en de knoop doorgehakt om 3 maanden Down Under te gaan.
Allemaal super spannend, maar als ik het nu niet doe ga ik het nooit meer doen.
Wil nooit de zin zeggen " had ik maar"
Ik vlieg maandag 6 oktober vanaf Amsterdam via Hong Kong naar Sydney en vlieg 5 januari vanaf Sydney via Hong Kong weer terug naar Amsterdam. Het enige wat ik vast heb staan zijn mijn eerste 3 nachten in Sydney als ik aankom. Alles staat open en ik sta ook overal voor open. Denk dat dit wel de beste instelling is en je zo geen mooie, leuke en spannende dingen zult gaan missen tijdens deze prachtige tijd aan de andere kant van de wereld haha. Heb wel mijn lidmaatschap wwoof’en en om mijn kosten iets te drukken ( mag er niet werken voor geld ivm leeftijd) en de echte Down Under kant te leren kennen.
Heb wel een ticket naar NZ, ik vertrek 10 tm 23 december naar het zuider eiland.
Als je toch eenmaal aan deze kant zit, moet je dit gaan bekijken.
Wil daar graag met een auto rondreizen, maar natuurlijk het liefste met leuk gezelschap.
In deze periode ga ik niet wwoof’en.
De feestdagen en oud/nieuw wil ik super graag in Sydney doorbrengen met een super cocktail en top gezelschap
Wie gaat er nog meer alleen rond deze periode reizen en zou het leuk vinden om soms misschien met elkaar mooie en leuke dingen te ontdekken. lydia.mouw@gmail.com