Hallo.
Volgend jaar april - mei vertrek ik met mijn Thaise echtgenote op rondreis naar Vietnam. Ik heb al heel wat gehoord over de Open Bus Ticket. Mijn vraag is voor hoe lang die geldig is of kan je dat eventueel kiezen ter plaatse? Kunnen wij ook een Open bus ticket kiezen van Hue richting HCMC omdat we Hanoi - Hue met de trein willen afleggen. Zijn er verschillende prijzen en of klasse? Dank je wel bij voorbaat.
Grts
Hoi,
Naar mijn idee kun je zelf helemaal invulling geven aan een open bus ticket. Wij hebben per plaats een ticket gekocht (omdat we alle vervoer mogelijkheden open wilden houden) en waren niet zoveel duurder uit.
Weet iemand hoe lang een open bus ticket geldig is?
Groetjes, Anne
Ik neem niet aan dat je in 1 keer van Hue naar HCMC wilt reizen. Dat is namelijk niet te doen. Je kunt in principe tussen alle steden in Vietnam per open bus rijden. Route en afstand maakt dus niet uit. Ik heb zelf HCMC naar Nha Trang per bus gereisd en van Nha Trang via Dalat naar HCMC terug per bus. Geldigheid heb ik eigenlijk geen idee van. Misschien dat anderen hierover kunnen adviseren.
Dank je
Ik heb gedurende 4 weken Vietnam met hetzelfde ticket gereisd (HCMC - Na Thrang - Hoi An - Hue - Hanoi), dus het ticket is in ieder geval een paar weken geldig
volgens mij kan je bij het kopen van het ticket aangeven welke trajecten erin moeten zitten. maar kijk ook eens voor een vliegticket van hue naar HCMC, miscshien is dat helemaal niet zo duur 9dat was het van hue naar hanoi in elk geval niet)