Op Zoek Naar Woonruimte

[FONT=Arial][COLOR=blue][COLOR=blue]

Goedemiddag,

per 1 november 2004 zal ik mij gaan vestigen in Rome. Heb alleen nog geen woning, vandaar deze oproep.

Ben in juni 2004 afgestudeerd, sociaal juridische dienstverlening, daarvoor heb ik een jaar in Rome gewoond en mijn vriend leren kennen. Wil nu graag gaan samenwonen. Omdat ik alleen nog maar een part/time baantje heb gevonden kunnen we maximaal €500 betalen per maand voor een 2 of 3 kamerappartement. Mijn vriend heeft overigens een vast contract.

Als iemand iets weet in Rome of Ostia (of er tussen in) dan hoor ik het graag.

Groet,

Willemijn

Ik denk dat je voor 500 euri blij mag zijn als je een garage kan huren. Twee of drie kamerapp.? 1200 euri komt eerst!

L.S.

Willemijn, misschien per 1 jan. nog een keer verhuizen??

Meglio tardi che mai, zie bijdrage van Lilipan:

“Hallo mensen. Ik heb een italiaanse vriend die naar Nederland komt en vanaf 1 januari zijn huisje in Rome te huur aanbiedt. Het huisje ligt in een hele leuke wijk (Tor Pignatarra) in de buurt van de universiteit. Er is een eigen keuken, douche en 1 kamer van ongeveer 30 m4. Het totaal oppervlak is ongeveer 40 m4. Voor de ingang is een binneplaats waar je buiten kunt zitten (igv te warm weer). De huurprijs is 550 euro”…(einde citaat)

Meer info op:
http://www.wereldwijzer.nl/index.php?act=S…=ST&f=44&t=7771