Ik heet Maxime en ik ben een studente die na 5 jaar handelsingenieur heeft besloten om een extra jaar in het buitenland te gaan bijstuderen. Ik heb gekozen voor de European school of Economics dicht bij de via nazzionale in het hartje van Rome en ben nu op zoek naar accommodatie. Ik zou graag een appartement delen, maar ik ben nog niet bekend in Rome en bij deze vraag ik mij af wie van jullie ook van plan is om een jaar in Rome rond te hangen en wie het ziet zitten om een appartement te delen van eind september tot eind maart
toevallig zag ik je advertentie. Ikzelf verlaat zojuist Rome, waar ik een fraai tuinappartement in de wijk Parioli (met bus 910 15 minuten van Via Nazionale!) verlaat. Mijn kamer komt dus vrij, en mijn medebewoonster, een Duitse kunsthistorica, zoekt iemand. In principe is de kamer vrij vanaf 1 juli - dus tijd om te acclimatiseren! Als je nog steeds zoekt stuur me dan even een mail, we kunnen daarna ook graag skypen, dan kan ik de kamer en omgeving via video laten zien! Prijs inclusief gebruik tuin, keuken, badkamer, wi-fi, etc. 650 euro per maand.