Ik heb 2 mooie kamers te huur in mijn appartement in rome.
Een kamer heeft een eigen badkamer (douche, toilet, wastafel, bidet) 26m2,
De andere kamer heeft een terras (25m2).
Het appartement heeft een grote woonkamer, grote keuken, badkamer met ligbad,terras voor gemeenschappelijk gebruik en eventueel kan je gebruik maken van de prive parkeerplaats.
Het appartement is volledig gemeubilleerd en gestoffeerd ( wasmachine, tv etc. etc.) Huurprijs 450 euro per kamer inclusief g/w/l.
Ideaal voor 2 studentes of stagiaires die een aantal maanden in rome verblijven.
In principe kun je dus ook het hele appartement huren? Ook voor langer dan bijv. 1 maand of vakanties? Wij zijn op zoek naar tijdelijke woonruimte in/rond Rome i.v.m. onze verhuizing naar Italië. Woon je zelf ook in het appartement of gebruik je het appartement alleen voor de verhuur?
Mocht je nog andere appartementen/huizen weten in de regio, ik hou me aanbevolen want ik ben al maanden aan het zoeken naar woonruimte die zowel een beetje betaalbaar is als de reistijd naar Rome etc. i.v.m. werk en scholen voor de kinderen. En dan nog het probleem dat we aan 1 en zelfs aan 2 slaapkamers echt te weinig hebben als we wat langer daar willen wonen.
Dus als je nog tips of suggesties hebt (hopelijk ken je Rome e.o. een beetje?)
Grazie!