Kamer in Rome

Beste allemaal,

Van maart 2011 tot en met juli 2011 studeer ik in Rome. Ik heb er heel erg veel zin in, maar zoek nog onderdak. Heeft iemand tips hoe je aan een kamer kunt komen?

Met vriendelijke groet,
Iris

hallo,kijk op de website nederlanders in rome. of ga naar startpagina italie en kijk bij makelaars er staan ook kamers te huur .wel prijzig hoor rond de 500 euro en dan woon je nog bij een familie in. ik heb zelf een groot appartement in rome maar die is erg prijzig voor 1 persoon. in rome is een gratis krantje (porta portese) staan allemaal kamers in. succes

Dank voor je bericht, ik zal eens kijken.

Beste allemaal,

Ik ben nog steeds op zoek. Een appartment voor meer dan 1 persoon is eventueel ook goed.

Groet,
Iris

hallo , begrijp ik goed dat je een appartement met meerdere personen wilt huren?

Ik ken een meisje die ook een kamer zoekt, maar ik weet niet hoeveel de huur van jouw appartement zou zijn?

Mijn apartement is prijzig, maar geheel gestoffeerd en gemeubileerd.als hij is voor 1050euro inclusief te huur. als je nu gewoon zegt wat jullie per persoon willen en kunnen betalen dan kan ik wel een deal met jullie maken mits je het allemaal netjes houdt!!!.

Wat is het adres van je appartement?

kan je mij je email adres sturen? dan kan ik er fotos bijvoegen

i

alles verzonden

ik, nederlandse vrouw van 62 jaar, zou graag een metgezel vinden om samen een huis te kopen in italie.
wie heeft dezelfde droom en wil dit samen met mij doen?
ik spreek vloeiend italiaans en heb er al erder gewoond
ik hoop op een positieve reactie van een italie-fan