Tot slot:
Hebt U al (slaap)kamers of appartement etc. en wilt U een kamer onderverhuren… of komt er een goede (en liefst natuurlijk goedkope…) kamer vrij, meldt dan dan hier!!
Andere , vooral beginnende, kamerzoekenden zijn er heel blij mee.
Soms hebben mensen een appartement etc. in Rome en gaan voor kortere of soms zeer lange tijd, op vakantie. Waarom dat appartement niet voor die tijd verhuren…?
Heeft iemand nog andere links naar werkende websites van kamer-verhuur?
Een erg toffe kamer in Rome MET balkon in het centrum van Rome (in de buurt van San Giovanni), beschikbaar vanaf juli.
Ik heb hier een half jaar gewoond en gestudeerd en moet helaas terug naar Nederland in juli. Deze kamer is mij geweldig bevallen. Wanneer je interesse hebt, laat het me weten! Bellen kan ook: +39 3317977871
Groet,
Laura
Dag allemaal,
Per mei a.s. is mijn oude kamer in Rome te huur! Het betreft een doppia (d.w.z. bedoeld voor twee personen), gemeubileerd en met balkon, in een appartement dat gedeeld wordt met een studente. Het appartement is gelegen in de zone Monte Mario (nabij het station Roma Monte Mario) en is goed bereikbaar per openbaar vervoer (incl nachtbus).
De huur is 290 euro p.p. (580 euro in totaal), incl. verwarming en servicekosten.
Als je geinteresseerd bent, laat het me zo snel mogelijke weten!