Op zoek naar leuke reisgenoten

Hallo!

Ik ben op zoek naar medereizigers die ook sportief zijn en houden van avontuur.

Ben zelf net terug uit Afrika en wil begin februari of richting Australië/Nw Zeeland of
richting Midden/Zuid Amerika gaan. Onderweg wil ik bv spaanse les volgen, surfen, evt vrijwiligerswerk
doen, avontuurlijke dingen ondernemen, zoals bv raften en vooral lol maken! Of gewoon reizen en veel
leuke dingen ondernemen…ook leuk!

Ondanks mijn leeftijd, 48 jaar, ben ik een vrolijke, humorvolle, avonturier en bijkomend voordeel
is…ik zie er een stuk jonger uit
Toch ergens…hoop ik dat leeftijd niet uitmaakt, want ik surf menig 20 jarige naar huis

Ik hoor graag van je als je mee wilt reizen of gewoon leuk reisverhalen wilt delen!

Groetjes,
Jolanda

Dag Jolanda,

Ik vertrek 25 februari richting Bolivia (3weken) om van daaruit verder te reizen naar Argentinië en Chili.
Mijn plan is om eerst mijn Spaans wat te verbeteren met wat lessen, naar het amazone gebied te gaan, te gaan trekken in het Andes, te gaan raften, steden te bezoeken, …
Moest dit in je planning uitkomen/je interesseren mag je het altijd laten weten.

Groetjes,
Anniek (27jr)

Hi Jolanda,

Ik ben van plan om begin maart naar Colombia te gaan en dan af te zakken naar het zuiden, Ecuador, Peru en Bolivia. Alleen kom ik er achter dat het weer niet ideaal is in sommige delen van Peru. Dus dat moet ik even uitzoeken.
Ik zal voornamelijk aan de kust te vinden zijn om te surfen :slight_smile: Maar het is natuurlijk ook wel de bedoeling om de high lights als Machu Pichu te bezoeken. Mijn Spaans is redelijk, aangezien ik al eerder een keer 6 mnd heb gereisd in Zuid Amerika. Maar ik zal wel wat lessen gaan nemen om het wat op te pakken.
Misschien vind je het leuk om een stuk samen te reizen. Ik ben al eens eerder in Colombia geweest, een prachtig land! Maar het is wel prettig om daar samen te reizen.
Leeftijd is voor mij geen barrière, ik ben zelf 30. Het lijkt me leuk om samen te surfen en andere gave dingen te doen.

Hoor graag wat jou plannen en ideeën zijn.

Groetjes Sam