Nieuw!

Hallo!

Ik ben nieuw hier en wil me graag even voorstellen!

Ik ben Jolanda en op zoek naar medereizigers die ook sportief zijn en houden van avontuur.

Ben zelf net terug uit Afrika en wil begin februari of richting Australië/Nw Zeeland of
richting Midden/Zuid Amerika. Onderweg wil ik spaanse les volgen, surfen, evt vrijwiligerswerk
doen, avontuurlijke dingen ondernemen, zoals bv raften en vooral lol maken!

Ondanks mijn leeftijd, 48 jaar, ben ik een vrolijke, humorvolle, avonturier en bijkomend voordeel
is…ik zie er een stuk jonger uit :slight_smile:
Toch ergens…hoop ik dat leeftijd niet uitmaakt, want ik surf menig 20 jarige naar huis :wink:

Ik hoor graag van je als je mee wilt reizen of gewoon leuk reisverhalen wilt delen!

Groetjes,
Jolanda

Hoi Jolanda,welkom op wereldwijzer!
Hoe waren je ervaringen met Afrika,welk land heb je bezocht?
Las ook dat je op zoek bent naar een reisgenoot,wel op het Reisgenoten Forum kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent,Jolanda !

met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hoi georgessiam,

Dank je wel voor je reactie.

Ik heb idd ook geschreven bij het reisgenoten gezocht forum, maar bedankt voor je tip.

In Afrika heb ik Kenia, Tanzania en Zanzibar bezocht. Mooie en indrukwekkende reis.

Dit was met een groep, maar mijn voorkeur gaat nu uit met een klein gezellig stel reizigers
te gaan.

Wie weet tot later!
Jolanda