Voorstellen

Hallo,

Ik ben een gescheiden vrouw met twee kinderen. Een dochter van 14 en een zoontje van 6.
De vakanties die ik alleen ben, als de kindjes bij de papa zijn, wil ik ervan profiteren om te reizen.
Alleen of in groep, maakt niet uit … Ik ben al op enkele plaatsen geweest zoals, Turkije, Tunesië, Frankrijk. Dit waren leuke reizen maar met het gezin en meestal rond het zwembad hangen:-) Is wel meestal zo met de kindjes:)
Nu wil ik vooral enerzijds mensen leren kennen die dezelfde passie hebben en anderzijds zoveel mogelijk van de wereld zien. Ik heb daar altijd van gedroomd en nu vind ik dat ik die kans moet grijpen. Het leven is te kort om uw dromen niet om te zetten in realiteit.
Nu ben ik vooral aan het kijken om deze zomer voor twee weken naar Afrika te gaan.
Heeft er iemand vragen? Shoot, zou ik zeggen:)
Warme winterse groetjes,

Hartslag
<3

Hoi hartslag ,welkom op wereldwijzer!
Ik las in je berichtje dat je plannen hebt om naar het continent Afrika te gaan reizen,welke landen staan er op je lijstje die je gaat bezoeken?
Hier op wereldwijzer hebben we verschillende Afrikaanse landen forums waar je terecht kunt met al je vragen of tips.
Ben je eventueel op zoek naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een oproepje plaatsen in het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met je reisplannen,Dolfijn !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.