Zojuist is bekend geworden dat ik in September voor 5 maanden ga studeren in Alcala de Henares! Hier heb ik echt ontzettend veel zin in en wil dan ook zo snel mogelijk op zoek naar een kamertje, in het oosten van Madrid het liefst (richting Alcala).
Nu vroeg ik me af of jullie misschien tips hebben hoe dit aan te pakken en of jullie nog websites weten waar ik kan kijken. Ik ken www.idealista.com al, en vraag me hierover af of jullie daar ervaring mee hebben en of deze betrouwbaar is? Graag bekijk ik ook nog wat andere sites, maar ik weet dus niet zo goed welke en hoe ik moet zoeken.
Voor alle kamersites geldt dat je altijd goed moet opletten omdat iedereen en alles daar een kamer kan plaatsen: er vindt dus geen selectie plaats van de kamer of de mensen. Beste tip ooit voor als je naar het buitenland gaat:
eerst 1 a 2 weken een kamer in een hostal huren, 100 afspraken maken om kamers te gaan kijken in die 1 a 2 weken en dan pas een kamer kiezen, contract tekenen èn betalen
hartstikke bedankt voor je reactie. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Misschien dat ik inderdaad toch eerst maar 1 a 2 weken in een hostal moeten gaan zitten en dan idd verder zoeken…