Een kamer zoeken/vinden in Madrid

Hallo,

Over twee weken reis ik af naar Madrid om daar een half jaar te gaan studeren. Mijn buitenlandverblijf is helemaal voorbereid, behalve: een kamer.

Ik heb nu voor de eerste week een hostel gereserveerd en ben van plan van daaruit op zoek te gaan naar een kamer. Kan iemand mij vertellen wat een leuke, betaalbare buurt in Madrid is om te gaan wonen? Heeft iemand nog tips voor mij over hoe ik het snelst een kamer kan vinden? Ook andere tips of ervaringen over wonen in Madrid zijn heel erg welkom!

Bedankt alvast!
Groetjes, Esther

Ik geloof dat er hier wel ergens iets staat over kamers in barcelona. Misschien gaan de website’s die daar genoemd zijn ook op voor spanje. Even zoeken dus!

Maar wat een keuze, topstad!

kijk maar eens op idealista.com of kyero.com fotocas.es daar zul je vast wel iets tegenkomen en anders als je daar bent via particulier huren

Hallo,

De beste site voor kamers is www.loquo.com. Helaas niet meer vanaf NL bereikbaar, maar als je in Madrid bent, zou ik daar als eerste op zoeken. Let op fraude, geen Western Union doen of betalen voor kijken! Succes!

Groetjes,

Mabel

Ik weet niet of je al wat locals kent in Madrid? Maar zij kunnen je vaak goed helpen, bijvoorbeeld door een oproep op facebook over kamers aan jou door te geven etc. Je krijgt de beste en goedkopere kamers door een goed netwerk in Spanje, tenminste zo heb ik dat ervaren.