Studeren in Madrid

Hey,
ik ga vanaf februari een half jaar in Madrid studeren. Zijn er nog meer mensen die rond die tijd gaan?

Hee Nina,

Ik lees hier een heel oud bericht uit 2007 met dat je gaat studeren in Madrid. Als het goed is, ben je inmiddels al lang weer terug en vele ervaringen rijker!

Ik ga over een paar weken ook een half jaar in Madrid studeren. Het enige probleem is dat ik nog steeds geen kamer heb kunnen vinden vanuit Nederland. Mijn plan is dan ook om eerst een weekje in een hostel te verblijven en van daaruit op zoek te gaan naar een kamer. Mijn vraag aan jou is of je nog tips hebt. Zoals; wat is een leuke/betaalbare buurt in Madrid om te wonen? Hoe heb jij destijds een kamer gevonden? Als je nog andere tips hebt, dan hoor ik die graag!

Bedankt alvast!

Groetjes, Esther

hallo … heb gezien dat je in 2011 op zoek waard naar een kamer in madrid om te verblijven tijdens jouw studies … ik wou vragen hoe is het nu verlopen ?..ik wil later ook in madrid gaan studeren maar ik heb geen idee hoe ik dit voor mekaar krijg …zou je me enkelen tips kunnen geven
alvast bedankt