Op zoek naar een stageplek of huisvesting!

Wij bieden diverse mogelijkheden aan stagiaires en vakantiegangers wat betreft huisvesting en stageplek.

Bij ons kan je terecht voor een passende stageplaats,

verder hebben wij diverse accomodaties binnen het centrum (Paramaribo).

Contact ons voor meer informatie [EMAIL=“paloeloe_suriname@live.nl”]paloeloe_suriname@live.nl

Cleo.

Hallo Cleo,

Ik ben idd nog op zoek naar een stageplaats in de hulpverlening. Mijn voorkeuren zijn vrouwenopvang, psychiatrie, verslavingszorg, enz. Zou u mij hier verder mee kunnen helpen? Ik ben van 01-07 tot 25-10 in Paramaribo. Enig idee of er ook stageplaatsen zijn tegen een kleine stagevergoeding?

Groeten Annemiek Gallmann

ja

geen stagevergoeding te verkrijgen bij de sociale instellingen in Paramaribo.

Hallo,

Wij zijn twee studentes die voor een periode van 3,5 maand stage gaan lopen in Suriname. Wij zijn nog op zoek naar een woning in de wijk Flora voor 2 personen. Een omliggende wijk mag eventueel ook.

Graag horen wij van u.

Met vr. gr.

Manon en Fleur.

Flora is inderdaad niet de beste wijk, het werd mij (als jongen) zelfs afgeraden om doorheen te fietsen.

Hoop en Zorg is naastgelegen en een prima wijk! Maar ik weet niet waar jullie in Flora moeten zijn voor werk maar ik zou in de richting van het centrum wat zoeken.

Er doorheenrijden was zeker te doen, en heb ik dan ook vaak gedaan hoor. Maar Surinamers zelf raden het in principe af, het is een echte volkswijk. Ik zag regelmatig (kinderen) kopen met grote japen in hun gezicht. Mijn stagebedrijf lag nou eenmaal in Flora B dus moest ik wel:)