Op zoek naar een baan naast mijn taalcursus

Hello!

Ik wil de komende maanden graag een Spaanse taalcursus in Spanje volgen, maar om dit te financieren moet ik er wel naast werken. Het lijkt mij erg leuk om de taalcursus in Salamanca te volgen, maar omdat ik weet dat een baan vinden op dit moment nogal lastig is, hou ik alle opties open.
Ik heb zelf veel ervaring in de horeca, maar sta overal voor open; als het maar geld oplevert. Ik weet niet of er veel vraag is naar Engelse les? Ik heb mijn IGCSE First Language English diploma, en zou hier dus ook mee aan de slag kunnen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes

Hoi Suus,

Ik zou eens informeren bij de taalschool waar je de cursus gaat volgen. Er zijn taalscholen die studenten aannemen voor de receptie of een stukje activiteitenbegeleiding. Zij hebben vaak ook tips om aan een baan te komen. Ik heb zelf in Valencia gezeten en heb er niet naast gewerkt maar een aantal studenten met wie ik omging wel. Ik weet niet wat je niveau van Spaans is en hoe veel je wilt werken maar dat speelt zeker mee bij de kans op een baan.

1 like

Helaas is dit nog een stuk lastiger dan ik dacht toen ik dit las… Ik krijg alleen maar negatieve antwoorden terug… :frowning:

      • Updated - - -

Helaas is dit nog een stuk lastiger dan ik dacht toen ik dit las… Ik krijg alleen maar negatieve antwoorden terug… :frowning: