Op vakantie naar Malaga? Lees even verder aub!

bekijk de bijlage aub

waarom kan ik het bestand niet openen

Post het bericht aub hier.

Dit is het bericht in het bestandje:

***Er zitten enkele honden te wachten op een vlucht…ze hebben al baasjes gevonden in nederland, nu nog een vlucht…Vlieg een hond!Vliegt uzelf, of een kennis, de komende tijd vanafSpanje/Malaga naarhuis (Nederland of België)?Vliegt U via Virgin-express, Transavia, Martinair of eenanderebudget maatschappij?Omdat we niet in staat zijn alle honden die ter adoptiebeschikbaar staan in Spanje onder tebrengen en er een aantal spoedgevallen zijn die dringendnaar onshuisland moeten voor adoptie en/of medische zorg, vragen wijof u, of die kennis,bereid zou zijn zo een hond mee te nemen op uw terugreis.U merkt er helemaal niks van!U hoeft dus niet bang te zijn voor extra rompslomp oflastige vragen bij de douane.Het vervoer van en naar het vliegveld wordt volledig voor ugeregeld.Het enige wat u merkt is dat er een hond met u wordtingechecked.Het spreekt voor zich dat wij de kosten van transport op onsnemen en dat wijzorgen dat de afhandeling van de benodigde documenten en depassage langsde douane regelen.Uw nieuwe reisgenoot wordt bij aankomst door eenvrijwilliger van Rescue-dogs europe afgehaald en naar zijnof haar bestemming getransporteerd.Voor meer informatie en contact:http://www.rescuedogseurope.com/***

hoeveel extra krijg je er dan voor? Ik zou gewoon eenmalig met een auto naar Nederland reizen. Gaat veel sneller denk ik.