ik ben aan het zoeken hoe ik bv iets op kan stuuren naar vietnam bv een koffie tostie aapraat
noem maar op groot wat niet in je koffer past maar ik kom er al zo vaak dat ik hoor dat het nooit aankomt
alles gaat met de boot naar vungtou daar moet de duane na kijken en je moet ook nog x bedraag betaalen voor alles wie weet of heeft ervr met op stuuren naar vietnam ik hoor dat als je het op stuurt naar een bedrijf dat het wel aankomt maar noot bij een huis addres wie weet meer
weet ik maar wrm iets koopen als ik het al heb
het moet daar heen spaart me weer geld
kan ook nooits iets vinden daar in de lotriamarkt in saigon or vungtou ffff
Vergeet DHL rustig met het versturen van persoonlijke goederen. Er ligt nog een koffer verzonden met DHL vanuit Italie.
Erger, als je na gaat vragen? Trekken ze hun handen eraf en zeggen ze , ja sorry, maar we kunnen niks niets doen !!!
Bespaar je de kosten. In de praktijk kan DHL helemaal niets. NIET DOEN ! En ze zijn schandalig duur.
De gebruikelijke Europese zwartgoed kun je vinden onder andere bij,
Vervolgens heeft het Parkson in District 7 een ruim assortiment aan friteuses, tosti apparaten enzovoort.
Nguyen Luong Bang Street, Tan Phu ward, District 7, Hochiminh City, Vietnam.
Business Hours: 9h30 am - 10 pm.
Tel: +84-8-54108108
Fax: +84-8-54106106
Een vergissing is wellicht dat alles in verscheping aankomt bij de douane in Ho Chi Minh city en niet in Vung Tau.
Krijg je wel te maken met DHL,
erg veel succes, hiermee de gegevens van de boys die clearing agent zijn. Waardeloos !
Do Dang Thanh Ha(Mr.)
Clearance Support Agent
DHL-VNPT Express Ltd.
06 Thang Long Street, Ward 4, Tan Binh District, HCMC, Vietnam
Phone : 08 – 3948 2020(2015#)
Hotline:08-38446203
Fax : 08 – 3948 7050 or 08 – 3948 7051 Email:ha.thanh.dang.do@dhl.com
Website : www.dhl.com
Ik kan je slechts 1 aanbeveling geven als je jouw spullen wil hebben in Vietnam.
Gebruikte apparatuur en spullen? Grote kans dat het geweigerd word onder je eigen naam. Dus verstuur het dan naar een bekende.
Tenzij je een resident card hebt.
Dan als laatst, de enige mij bekende firma die goederen WEL verstuurd krijgt is;
Donex Shipping & Forwarding B.V.
PO Box 2020
3000 CA Rotterdam
The Netherlands
Tel: +31 10 4657700
Fax: +31 10 4652423
Vragen naar Paul van Leeuwen.
De verschepings kosten overschrijden de kosten van lokaal kopen.
In veelvoud weet ik uit ervaring.