Op reis met de hond...

hoi!
Nouhra is een Golden Retriever van anderhalf jaar oud en wij (vrouw alleen van 51 jr) gaan begin volgend jaar samen op reis. Lopend. Voettocht naar Rome met 'n bus mee om zo niet *alle *bagage te hoeven dragen, om (regelmatig) in te overnachten en om mee verder (of terug) te kunnen reizen zodra we in Rome zijn aangekomen.
Het zal dus niet heel snel gaan omdat we toch telkens elke paar dagen ook terug moeten om de bus te halen.
Daarna wil ik via Turkije, Syrie, Libanon door naar Israël.
Ik ben op zoek naar ervaringen en tips voor deze plannen.
Hoe is het om met een hond te reizen in de diverse landen…??
En natuurlijk als vrouw alleen in landen als Turkije, Syrië, Israël en Egypte met eigen auto/bus.
Tips zijn heel erg welkom!!
Zijn er meer mensen met vergelijkbaar soort plannen???
groet

Hallo Nouhra en baasje, welkom op Wereldwijzer.nl!

Met je grote vriend de wereld door. Wat een mooie onderneming. Omdat je meerdere landen gaat bezoeken, kun je je vragen stellen bij Wereldreis Forum. Je kunt natuurlijk ook je vragen stellen bij de forums van de landen waar je naar toe gaat. Veel plezier met de voorbereidingen en je uiteindelijke reis.

Groetjes, Leontien

wat leuk dat je dat doet, jammer dat ik het niet meer kan ik heb sinds 2001 copd. longemphizeem, ik heb nog 40% longinhoud,dus ik kan niet meer zoveel,rijd ook in een scootmobile,maar mijn hondje dwegpinchertje gaat altijd met mij mee het is mijn beste vriend. alleen als ik met de bus naar spanje gaat dan blijft hij thuis. ik vind het ook heel leuk om te reizen. ik ga vaak naar spanje,dan ga ik alleen,en blijft mijn hondje bij mijn moeder. maar ik vind het stoer van je dat je met je hond op vakantie gaat.heel leuk,groetjes van xelia.:cheer::cheer:

1 like