Hallo allemaal,
Wij vliegen 21 mei 2011 naar Kuala Lumpur, we willen daar 1 nacht verblijven en de volgende dag naar Kuching met air asia. Op Borneo willen we ons tot 9 juni 2011 vermaken. het komt erop neer dat we op 9 juni terug vlegen vanaf Kota Kinabalu naar Kuala Lumpur, daar nog 1 nacht zijn en dan terug naar Nederland vliegen.
Heeft iemand aanraders wat de handigste route is op Borneo zo op eigen houtje en de leukste bezienswaardigheden zijn? De laatste dagen willen we graag nog van het strand genieten in de buurt van Kota Kinabalu
groetjes
Hans en Carin
hoi,
na kuching en omgeving vliegen naar Miri, vandaar naar Gunung mulu. Hier zijn grotten waar veel vleermuizen te zien zijn. De omgeving is heel mooi.
Terug naar Miri vliegen, dan overland door Brunei naar Kota kinabalu. (het laatste stuk gaat met een boot). In brunei kun je overnachten in Bandar Seri Begawan. Je kunt daar eventueel wat tours boeken. (oa voor neusaap, maar die heb ik helaas gemist)
Naar kota Kinabalu. Daarna doorreizen naar Kinabatangan rivier.
Verder ben ik nog op eiland Sapi gezien voor een dag. Je kunt vanuit Kota kinabalu dagtrips doen naar eilanden in de buurt, maar natuurlijk ook slapen op sommige eilanden.
Verder heb ik geen tips wat te bekijken.
Veel plezier!
Hallo Elizabeth,
Dank je wel voor je goeie tips, we gaan zeker naar de neusapen toe en de grotten.
groetjes
Carin