Op de motor naar gambia eind 2014 of januari 2015

Hallo mijn naam is Hans Uitdenbogerd en wil a.s. jan naar gambia met de motor. (BMW r1150rt)

Hoofdzakelijk om er een stichting te steunen die daar goed werk doet maar gewoon met het vliegtuig vind ik duf.
Was al eerder in afrika en met de auto naar en terug naar Acra Ghana.
Veel, erg veel reiservaring met auto 4x4 reizen naar Mongolië Kirgizië enz. Zelfs teruggereden van Singapore.

Maar er zijn weinig avonturiers die met de motor willen. Daarom zoek ik hier.

Het is de bedoeling dat ik een aantal weken verblijf aldaar tot de container aankomt met spullen en verblijf in een pension.
De motor zou eventueel daar kunnen blijven om hem in de zomer weer terug te rijden.
let op visa nodig voor Mauritanië en Senegal en voor je motor een carnet.

evt mail: netwerkhans@planet.nl

Beste Hans,

Als je deze reis in groepsverband wil doen is de Antwerpen Banjul Challenge misschien een optie. Vertrek op 5 maart 2016
info op website: Antwerpen Banjul.com

Allereerst denk ik dat je al lang geweest bent.
Zo niet, zou ik het inschrijfgeld voor welke Challange dan ook, lekker in m’n zak houden.
Is makkelijk zonder te doen.

Hans, en mocht je alsnog besluiten deze reis per auto te doen regel dan een goed bruikbare ambulance die je wegbrengt naar Gambia met de organisatie van Wheels 4 Africa. Succes verzekerd.

Nee, Challenge dan ben je verkeerd geinformeerd. Onze ambulaces gaan per container, kost minder en is beter voor de auto. Daarbij zijn we zuinig met het gekregen sponsorgeld.
Wèl helpen we mensen die een geschikte en goede auto of motor naar Gambiawillen brengen buiten een van de Challenges om. En dàt doen we GRATIS!!!

Zo zie je maar dat het belangrijk is je eerst goed te informeren vooraleer een mening te posten.
Goed bezig Jack !