Op avontuur in z/o Azie - eind mei/juni

Ik wil op avontuur in z/o azie, wie gaat er mee :)?

Wie ben ik en wat is het idee! Ik ben Erik (28), vanuit omgeving Rotterdam, momenteel reis ik rond in Australië waar ik het onwijs naar m’n zin heb. Alleen draait het hier een beetje op z’n einde en word het tijd om na te gaan denken wat ik hierna ga doen. Het liefst zou ik nog een tijdje doorreizen en dan wel in zuid-oost azie!!

Ik heb nog niks geboekt, maar het idee zover is om zo rond eind mei richting Thailand te gaan en dan vanaf daar verder te zien. Met het reizen zover heb ik het altijd erg fijn gevonden om onderweg maar te zien wat de volgende bestemming gaat worden, zo ben ik vaak op leuke plekken terecht gekomen om maar gewoon aan mensen te vragen wat er in de omgeving te doen of te zien is! Paar globale lijnen, grote dingen natuurlijk wel van te voren bedenken. Daarnaast ben ik graag bezig, dingen doen, flinke hike, beetje in de bush en alles! Maar uiteraard een keertje tussendoor dagje rust en wat luxe kan zeker geen kwaad!
Ik ben niet gebonden aan een tijd om het rond te reizen, maar iets van 2-4 maanden lijkt me een redelijk ruim maar reële schatting die nodig is om in zuid-oost azie een hoop te zien. Of in de reis alles aan bod gaat komen zal het met de tijd zich wijzen, maar ik zit zelf te denken aan de volgende landen: Thailand, vietnam, laos, cambodja, india, nepal… en er liggen nog wat landjes omheen die wellicht ook nog interessant blijken te zijn!

Hiervoor zoek ik dus iemand die dit samen met mij zou willen doen :slight_smile: !?

Hey Erik,

Leuke tijd in Australië achter de rug? Hoe lang ben je daar geweest? Heb je ook gewerkt daar of alleen gereisd?

Ik ben in juni in Indonesië, dus als je zin hebt om daar heen te gaan en dingen te plannen, let me know.

Cheers!