Hallo allemaal,
ik >>> 25 mei naar Bangkok en van daaruit wil ik graag naar Cambodja, Laos en Vietnam. Ik vroeg me af of er iemand is die rond mijn aankomst ook in Bangkok zit.
Ik ben een 27 jarige meid en heb al aardig wat backpacker ervaring. Het liefst low budget, maar niet te extreem.
Als jij er ook bent, laat dan ff een berichtje achter!
Nathalie :zon02:
Hoi
Mocht je willen leren duiken in thailand op koh tao een leuk tropic island in de golf van Thailand. Waar Nederlandse duikinstrukteurs je graag les willen geven. Padi openwater curcus dan mag je duiken tot 18 mtr diepte waar ook ter wereld voor 9000 bath incl 3 dagen een basic kamer vrij internet en een slotdinner als je geslaagd bent. voor info. [EMAIL=“nitnoithailand@gmail.com”]nitnoithailand@gmail.com
he ik vertrek 15 juni meschien kunnen we ergens ontmoeten…
laat maar even iets weten kunnen we verder praten via msn of dergelijks<
Hoi bedankt voor je mail. ik woon en leef al 8 jaar in thailand. Maar ben voor een korte vacantie van af 30 mei in Nederland omgeving r-dam. Ben dan bereikbaar op 0610 477351
of tot op heden op mijn thaise nr. 0066-847155485 of anders via mijn e-mail nitnoithailand@gmail.com
waarom dan wat wilden je gaan doen of weten
Hey! Ik vertrek 4 juni voor minimaal (hoop langer
) één maand naar maleisie, kuala lumpur. De eerste week zal ik vrienden bezoeken en daarna wil ik door Maleisie gaan reizen en zo mogelijk ook naar Cambodja en Vietnam. Voor mij is het de eerste keer backpacken en ben erg benieuwd… Ik wil zelf nog niet al teveel plannen en eigenlijk maar zien wat er gaat gebeuren… Van 5 tot 12 juni ben ik dus in Kuala Lumpur en daarna, zeg maar, overal en nergens. Ik dacht, ik laat het je even weten, wie weet heb je (tegen die tijd) nog tips of doorkruizen onze wegen nog ergens…