Ik ben Rutger, 21 jaar en ik ben een enthousiaste jongen.
Ik zoek een reisgenoot of reisgenoten die samen met mij door oost/centraal europa willen reizen met de interrail.
Dit zou ik graag 22 dagen willen doen tussen half juli en half augustus 2012.
Steden die ik zou willen zien zijn:
-Praag
-Budapest (Het sziget festival zou ook super tof zijn om mee te maken!)
-Zagreb
Voor de rest vind ik alles prima en ben ik open voor andere ideeën!
Hey Rut,
Wat een leuke oproep. Eentje die me erg aanspreekt! Ik zal me even voorstellen: ik ben Janine, 19 jaar en ook ik wil graag van de zomer gaan interrailen door Europa (alleen hebben mijn vrienden geen tijd, geen geld of al andere plannen). Het lijkt me ontzettend leuk om een aantal mooie plekken te bezoeken en daarnaast heerlijk te genieten van de vrijheid en alle leuke en gezellige dingen die er te doen zijn. Ik zou ook graag centraal/oost-Europa bezoeken, omdat ik denk dat hier nog veel mooie en nieuwe dingen te ontdekken zijn. (Ook Sziget aandoen, lijkt me een ontzettend gaaf plan. Ik houd wel van een goed festival!).
Ik was benieuwd of je al iemand (of meerdere mensen) gevonden had en of we misschien verdere ideeën uit konden wisselen!
Leuke plannen! Spreken mij zeker aan.
Ik zou ook graag centraal-oost europa in ongeveer een maand willen bereizen met de trein. Genieten van cultuur, natuur, mooi weer en het uitgaansleven vind ik daarbij interessant.
Ik ben zelf nog op zoek naar een groep(je) mensen om de reis samen te maken. Ik ben Davy, 24 en sta open voor ideeen en suggesties.
Misschien leuk om ideen uit te wisselen?
ik wil ook naar oost europa , rondreizen en dan een of twee dagen sziget meepikken!!! echt super dat ik jouw bericht nu tref! ik heb zelf ook ene topic geplaatst maar daar is nog niet veel op gereageerd… maar zoals ik hier zie is er veel animo en t zal heel leuk zijn als we een groep kunnen vormen.
Er is zo te zien veel animo gelukkig:).
Is het handig om een lijst met e-mail adressen te maken zodat we eens ergens centraal kunnen afspreken om te kijken of dit wat wordt?
Het lijkt mij inderdaad een goed plan om een keertje af te spreken en te kijken wat jullie ideeën zijn.
Davy en Janine, ik zag dat jij ook op het forum van:
(Rondreis/lowbudget/europa/zon/gezelligheid!)
hadden gereageerd en misschien is het ook een idee dat we met al die mensen samen afspreken en dan ideeën uitwisselen. Dan is de kans groter dat je iemand of meerdere mensen vindt die dezelfde plannen heeft/hebben als jij!
Hallo allemaal,
Klopt Rutger, ik heb inderdaad ook op dat andere forum gereageerd en daaruit is al zelfs een hele ‘meet&greet’ geregeld die 14 april as in Amsterdam zal plaatsvinden. Ik ga daar zelf niet bij aanwezig zijn, omdat een goede vriend van mij deze week aangaf ook wel mee te willen. We hebben dus van de week besloten samen te gaan en al concrete plannen gemaakt.
Desondanks kan ik jullie wel het mailtje doorsturen over de meet&greet, zodat jullie je evt. bij deze groep aan kunnen sluiten. Ik geloof dat zij ook al met ongeveer 8 personen zijn, dus wie weet zitten er mensen bij met dezelfde gedachten over de reis.
Als (een van) jullie me even je e-mailadres geven, dan zet is jullie ertussen en hebben jullie ook meteen die e-mailadressen.
Heel veel succes, ik hoop dat jullie iemand vinden en wie weten komen we elkaar nog ergens tegen van de zomer?!
M’n e-mail adres is [EMAIL=“djagovers@hotmail.com”]djagovers@hotmail.com.
A.s. vrijdag kan ik echter niet, dat wordt lastig.
Maar wellicht dat ik alsnog kan aansluiten en ideeen met de anderen kan uitwisselen?
Bedankt voor de moeite!
Ik kan ook helaas niet vrijdag vanwege tentamens…
En ik denk ook niet dat zij nog een keer een Meet&greet gaan organiseren ;)!
Maar als je mijn email adres nog kan doorgeven en dat ik nog wel interesse heb om ook nog ideeën uit te wisselen zou echt onwijs relaxt zijn!
Veel plezier alvast met je vriend!
Hey Rutger,
Ik zal jou het mailtje ook even doorsturen, maar voor de duidelijkheid: het is a.s. ZATERDAG (dan is het de 14e ;)).
Misschien dat jullie dan wel kunnen!