Hoi,
In september gaan we 4,5 week met kleine kinderen (dan 14 maanden en 3 jaar) naar oost canada. We vliegen naar en van Toronto en reizen per camper. Wie heeft er reistips mbt tot wat leuk is om te doen; welke parken, attracties, dorpjes, stranden etc.? En wat is aan te raden mbt de steden; welke absoluut aan te raden en welke dingen daar dan te doen cq attracties te bezoeken?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
“Oost-Canada” is nogal een rekbaar begrip en, bovendien, onmetelijk groot. Misschien kan je aangeven welke route jullie ruwweg willen gaan volgen. Dan is het wat makkelijker om gerichte tips te geven.
Dat is een beetje het punt, we hebben nog niet echt een route bedacht. Ik had bedacht aan de hand van de reacties een route smaen te stellen.
We starten en eindigen in Toronto en willen tussen door in ieder geval Niagara Falls, Algonquin NP, Quebec, (evt. Montreal) en Nova Scotia doen. Ik heb ook iets gelezen over; Prince Edward Island, de Bay of Fundy, Kingston (met de duizend eilanden) en de St. Georges Bay. Maar ik heb geen idee wat nu echt de mooiste en leukste dingen zijn. We reizen met 2 kleine kinderen dus we gaan zeker niet de hele dag reizen. Maar zo’n 2-5 uur per dag is prima (zo zijn we ook nieuw zeeland door gegaan). We hebben 4,5 week met de camper.
heb jij tips wat zeker te doen en evt goede campings?
Hopelijk kun je hier iets mee, zo niet dan hoor ik het wel en zal ik proberen een duidelijkere route te maken.
groetjes,
Manon