Ook naar Azië in januari?

:wereld: *The world is beautiful & you’ve got one opportunity one shot, to make the best time of your life! *

20 januari is het dan zover… ik ga weer voor 3 maanden naar Zuid Oost Azië! Ik wil heel graag naar Laos, Cambodja, Vietnam & hopelijk **China! **Ik vlieg aan op Bangkok. Blijf helaas niet te lang in Thailand. Ben er al eens 3 maanden geweest & heb al veel gezien :thumbsup:!

Ik ( Yvette 24) ben gek op reizen…:nod:
Vind het geweldig om veel van een land te zien & dan niet alleen de standaard toeristen plaatsjes. Doe gewoon eens gek & wijk van de drukke route af, heerlijk toch! Verder ben ik gek op dieren, salsa dansen, shoppen, lekker eten, een avondje flink stappen = altijd goed & af en toe eens heerlijk luieren op het strand is ook nooit verkeerd…:rolleyes:

Vlieg je ook die kant uit in dezelfde periode & lijkt het je leuk om misschien ter plekker gezellig af te spreken en samen een stuk(je) te reizen?!
Laat dan gerust wat van je horen, lijkt me leuk!

:chin: Liefs Yvette…

Hoi Yvette,

Zo te lezen ben je wel vaker voor een lange periode op reis. Ik ga ook begin januari naar zuid oost azie. Ik begin bij thailand en hierna wil ik naar laos, vietnam, cambodja en als ik nog tijd over heb wil ik nog naar maleisie. Ik ga alleen voor minder dan 3 maanden (81 dagen). Vandaag heb ik mijn prikjes gehad en ik heb het ticket al geboekt. Nu nog alleen beetje uitstippelen wat ik allemaal moet regelen, zoals visum en zo. Misschien heb je nog tips voor me?

Als het je leuk lijkt kunnen we misschien samen een gedeelte van de reis doorbrengen?!

Nou ben benieuwd naar je reactie!

Ciaoss,

Kerem